Felt creation, made with love by me....

-Amirah


Followers

Sunday, April 24, 2011

Salam. Senarai Harga Baru Untuk Bantal Comel.

Di bawah merupakan senarai harga bagi bantal dari Amirah's Craft. Anda boleh request apa sahaja kata2 mengikut citarasa anda tapi dengan hasil budi bicara dari saya sebab design perlu la disesuaikan dengan saiz bantal yang anda pilih.
  •  8" x 16" = RM19.00
  • 12" x 12" = RM24.00
  • 15" x 15" = RM31.00
Free postage~!

Material ---> Kain flannel (sarung bantal) dan kain felt (huruf2 dan design)

Anda perlu membuat pembayaran sebelum 3 hari selepas tarikh tempahan. Selepas daripada 3 hari, tempahan anda terpaksa saya batalkan.

Tempahan berharga RM30 dan ke atas perlu membayar deposit sebanyak 50%. Sekiranya anda membatalkan tempahan, wang deposit tidak akan dikembalikan.

Jasa baik dan sikap bertolak ansur anda memudahkan untuk saya menyiapkan tempahan2 anda kerana tempahan2 yang saya ambil memerlukan masa untuk dihasilkan. Ini adalah kerana setiap tempahan perlu untuk mendapat 100% kepuasan dari para pelanggan saya yang lain termasuk anda.

Kesabaran anda sangat saya hargai~!

No comments:

Post a Comment